F.A.Q

[raw]
[accordions]

[accordion title=”Hoe word ik lid?”]
U kunt zich inschrijven bij Flex Health Club door het inschrijfformulier volledig in te vullen. Dit formulier is af te halen bij de receptie van Flex Health Club. Nadat Flex Health Club het inschrijfformulier in ontvangst heeft genomen, gaat het contract in volgens de ingangsdatum van het lidmaatschap (dit staat op het inschrijfformulier). Tevens kan u zich nu ook digitaal inschrijven via onze website.(Deze functie is in de maak.)
[/accordion]

[accordion title=”Hoe betaal ik mijn lidmaatschap?”]
De betaling wordt voldaan door middel van automatische incasso.
[/accordion]

[accordion title=”Hoeveel kost een lidmaatschap?”]
Wij bieden verschillende abonnementen, deze variëren van prijs. Kijk voor een compleet overzicht van onze abonnementen bij het kopje informatie – abonnementen.
[/accordion]

[accordion title=”Zijn er nog extra kosten?”]
Ja, naast het abonnementsgeld betaalt u eenmalig € 25,- bij inschrijving.
[/accordion]

[accordion title=”Is er begeleiding bij Flex Health Club?”]
Ja, wij bieden begeleiding tijdens de openingstijden van ma t/m vr. Deze begeleiding is kosteloos.
[/accordion]

[accordion title=”Is een proefles mogelijk voordat ik lid word?”]
Ja, een proefles is van te voren mogelijk. Wij raden u aan om wel eerst een afspraak te maken bij de receptie of telefonisch.
[/accordion]

[accordion title=”Is er de mogelijkheid voor bedrijfsfitness?”]
Ja, voor meer informatie en vragen kunt u contact op nemen met Flex Health Club.

 

Contact persoon: Idris Candir – Algemeen Directeur

Adres: Nijverheidstraat 7

7815HV Emmen

Tel.receptie: +31 0591 646550

Tel.Kantoor: +31 0591 659946

E-Mail: info@flexhealthclub.nl

 


[/accordion]

[accordion title=”Hoe gaat Flex Health Club om met persoonlijke gegevens?”]
De persoonlijke gegevens van de leden zijn strikt vertrouwelijk en worden enkel en uitsluitend voor administratieve doeleinden van Flex Health Club gebruikt. De gegevens worden nooit voor commerciële doeleinden aan derden ter beschikking gesteld.
[/accordion]

[accordion title=”Hoe kan ik opzeggen en wat is het opzegtermijn?”]
Opzeggen kan altijd met inachtneming van de voorwaarden van het contract.
De opzegformulieren zijn beschikbaar bij de receptie. Om uw abonnement op te zeggen dient het opzegformulier ingevuld en ondertekend ingeleverd te worden bij de receptie van Flex Health Club. Het opzegtermijn is één maand voor het einde van uw contractperiode. Meer informatie hierover kunt u vinden in onze Algemene Voorwaarden.
[/accordion]

[accordion title=”Wat voor toestellen zijn erbij Flex Health Club?”]
Bij Flex Health Club is 50% van de toestellen gericht op kracht voor alle spiergroepen, de andere 50% is gericht op cardiotraining. Er zijn dumbells tot 40kg.
[/accordion]

[accordion title=”Kan ik een trainingsschema op maat krijgen?”]
Aan de hand van uw trainingsdoelen wordt een individueel schema gemaakt door één van onze instructeurs. Deze schema´s zijn kosteloos, evenals de begeleiding bij deze schema´s.
[/accordion]

[accordion title=”Kan ik gebruikmaken van een kluisje?”]
Ja, u kan bij ons gebruik maken van kluisjes. U dient hiervoor zelf een slotje mee te nemen.
[/accordion]

[accordion title=”Kan ik naar de sauna bij Flex Health Club?”]
Ja, in zowel de heren als dames kleedkamer zit een sauna, hier kan u kosteloos gebruik van maken.
[/accordion]

[accordion title=”Kan ik onder de zonnebank bij Flex Health Club?”]
Ja, wij hebben een turbo bruiner. De kosten zijn € 2,- per 4 minuten. U kan maximaal 16 minuten onder de zonnebank.
[/accordion]

[accordion title=”Wat zijn de openingstijden?”]

Maandag t/m vrijdag: 09.00 – 21.30
Zaterdag: 09.00 – 12.00
Zondag: 10.00 – 13.00

[/accordion]

[accordion title=”Heeft Flex Health Club ook groepslessen?”]
Ja, wij bieden verschillende groepslessen voor een overzicht kunt u kijken bij het kopje informatie – lesrooster.
[/accordion]

[accordion title=”Kan ik iets drinken voor, na of tijdens het sporten?”]
Ja, u kan kosteloos gebruik maken van alle warme dranken zoals; koffie, thee etc. Daarnaast zijn er water, sportdrankjes en eiwit shakes bij de receptie verkrijgbaar.
[/accordion]

[accordion title=”Betaal ik altijd contributie, ook als ik een tijd afwezig ben of door ziekte niet kan komen?”]
Wanneer u een tijd afwezig bent of door ziekte niet kunt komen, kunnen wij uw abonnement opschorten. Dit betekent dat u een bepaald aantal maanden geen contributie betaald, maar dat diezelfde maanden er aan het eind van uw contract bijkomen. Uw einddatum verandert hierdoor. Het formulier hiervoor is af te halen bij de receptie of u kunt een schriftelijke aanvraag doen bij de administratie van Flex Health Club.
[/accordion]
[/accordions]
[/raw]